Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§ 1
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Jeśli Gość nie określi czasu pobytu wynajmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
§ 2
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 3
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w Hotelu nie mogą przebywać w pokojach Hotelowych.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin Hotelowy , wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości, albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowanie hotelu.
§ 4
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoja kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji , co umożliwi hotelowi niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić :
- Warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- Bezpieczeństwo pobytu w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
- Sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
- Sprawny pod względem technicznym pokój; w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, hotel dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości
- zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
§ 5
Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi :
- Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o oznaczonej godzinie
- przechowanie bagażu (hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego), chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
- przechowanie ( w czasie pobytu Gościa w hotelu) pieniędzy , papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Hotel może odmówić przyjęcia tych rzeczy tylko wówczas, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeżeli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość lub gdy zajmują zbyt dużo miejsca, chyba że sprzeciwiają się temu bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
§ 6
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 852 Kodeksu Cywilnego.
- Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelowa o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 7
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości.
Hotel może odmówić dalszego świadczenie usług osobie, która narusza tę zasadę.
§ 8
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
§ 9
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. Koszt wysyłki pokrywa Gość.
W przypadku braku takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
§ 10
Zgodnie z wytycznymi instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS, MZ, WHO) dotyczącymi hoteli obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa we wszystkich miejscach publicznych w przestrzeni zamkniętej. Obowiązek noszenia maseczek dotyczy również gości już zaszczepionych.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za nie stosowanie się do przepisów sanitarnych.
Dyrekcja Hotelu
Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu.