Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem Danych jest spółka Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa oraz Accor S.A. z siedzibą w Issy-les-Moulineaux, pod adresem 82 rue Henri Farman, 92130 Issy-les-Moulineaux, Francja. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, prosimy o kontakt z naszym Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem: pl.gdpr@accor.com.
Na jakiej podstawie i w jakim celu używa się moich danych osobowych?
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest przede wszystkim konieczność wykonania zawartej ze mną umowy, w tym zarządzania rezerwacjami i pobytami w naszych hotelach oraz realizacja ciążących na administratorze danych obowiązków prawnych (np. związanych z rozliczeniem umowy).
Umożliwienie nam przetwarzania danych osobowych ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy oraz spełnienia obowiązków prawnych wynikających ze świadczenia i rozliczania usług.
W niektórych przypadkach dane osobowe będą również przetwarzane na podstawie:
Kto może mieć dostęp do moich danych osobowych?
Dane osobowe mogą być udostępniane na rzecz hoteli działających pod jedną z marek AccorHotels Group lub spółek z Grupy Orbis i Grupy Accor oraz dostawców usług na rzecz hoteli. Dane osobowe mogą być także transferowane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego), w takim wypadku zostaną jednak wdrożone odpowiednie zabezpieczenia, a osoba, której dane będą transferowane może uzyskać dostęp do danych oraz informacji o zastosowanych środkach bezpieczeństwa i miejscu udostępnienia danych.
Co zrobić, jeśli nie życzę sobie dalszego przetwarzania moich danych osobowych?
W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych, można ją w każdej chwili cofnąć bez ponoszenia żadnych kosztów oraz innych negatywnych konsekwencji, kierując swoją prośbę na adres: data.privacy@accor.com lub pl.gdpr@accor.com lub komunikując ją w inny sposób, np. bezpośrednio w recepcji hotelu. W przypadku przetwarzania danych osobowych na cele marketingowe (w tym ocen z ankiet satysfakcji) oraz udostępniania danych w ramach Grupy AccorHotels, zawsze można wyrazić swój sprzeciw, kontaktując się z nami we wskazany powyżej sposób.
Jakie przysługują mi prawa w odniesieniu do przetwarzania moich danych?
Przysługuje mi prawo do żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, sprzeciwu, przenoszenia lub ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.
Do kiedy będą przechowywane moje dane osobowe?
Dane będą przetwarzane przez okres korzystania z usług sieci AccorHotels (w tym uczestniczenia w programach, do których przystąpiłeś) lub wynikający z przepisów prawa dotyczących świadczenia i rozliczania wykonanych usług.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe i bardziej szczegółowe informacje?
W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy o wgląd do naszej Polityki Prywatności oraz Karty Ochrony Danych Osobowych, dostępnych odpowiednio pod adresem: www.orbis.pl oraz www.accorhotels.com lub kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: pl.gdpr@accor.com. Zawsze można także zwrócić się do nas z prośbą o przekazanie kopii Karty Ochrony Danych Osobowych lub Polityki Prywatności.
dołącz do newslettera bądź na bieżąco